♥♥♥ مخاطب خاصم عــــــماد ♥♥♥


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

لحظه های سکوتم :

پر هیاهو ترین دقایق زندگیم هستند

مملو از آنچه می خواهم بگویم

و نمی گویم.......!!!!!

 

هر کسی رو میتونستم دوست داشته باشم

                      اگــــــــــــــــــــــر

دوست داشتن♥ـ تــــــــــو♥ـ رو تجربه نکرده بودم.......

 

 

♥ خدایا به او بفهمان که چقدر دوستش دارم ♥

♥به او بفهمان که بدون او زندگیم پوچ و بی معنی است♥

♥خدایا به او بفهمان که وقتی در کنارم نیست چقدر دلم برایش♥

♥بی طاقتی میکند.♥

♥به او بفهمان که اینقدر مرا عذاب ندهد♥

♥خدایا به او بفهمان که من هم مانند او غرور دارم♥

♥و گاهی این غرور مسخره مرا از او دور میکند ♥

♥خدایا به او بفهمان تنها آرزویم او ورسیدن به اوست♥

♥خدایا به او بفهمان که نیازمندش هستم♥

♥به او بفهمان که خواهانش هستم♥

♥حتی اگر از روح لطیفش از چشمان بی رحمش♥

♥از جسم مغرورش دور باشم♥

♥حتی اگر در کنارم نباشد♥

♥حتی اگر مثل همیشه با غرور و بی رحمی مرا ترک کند♥

♥ باز هم خواهانش هستم ♥

♥ و خواهم بود... ♥

♥ خدایا به او بفهمان..♥

 



نظرات شما عزیزان:

EMad
ساعت22:48---30 آذر 1392
نفسم این مطلبارو بردار من ک کنارتم عشقم
پاسخ: نفــسم چشم گرفتم .. شما دستور بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ چهار شنبه 22 آذر 1392برچسب:,ساعت 5:1 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |